معاون حفاظت پرسنلي
 اهم وظايف معاونت حفاظت پرسنلي حراست دانشگاه   عبارتند از :
 
 

-           تشكيل يا تكميل پرونده پرسنلي اعضاي هيات علمي- كاركنان و بروزرساني پرونده هاي پرسنلي يا رفع نواقص

-          ايجاد دبيرخانه محرمانه و دريافت، ثبت و صدرو كليه نامه هاي طبقه بندي شده

-          نگهداري اسناد طبقه بندي شده و نظارت برحسن اجراي آن

-          پيگيري روند صدور كارت شناسايي و رعايت تدابير لازم جهت پيشگيري از هرگونه سوء استفاده و جعل 

-          بررسي صلاحيت و اعلام نظر جهت تصدي و انتصاب افراد در مشاغل حساس بر اساس دستورالعملهاي اعلام شده ازسوي مراجع ذيصلاح وانعكاس جوابيه استعلام به رده مربوطه

-          شناسايي تخلفات،زمينه ها ومكانيزم انجام آن جهت ارائه به مراجع ذي ربط- جمع آوري و اطلاع رساني اخبار اعم از(سياسي،اقتصادي، فرهنگي،اجتماعي و . . . ) و انعكاس آنها به مديريت

-       جمع ‏آورى اخبار و گزارشات رسيده و ارائه خدمات اطلاعاتى در زمينه عوامل ايجاد كننده نارضايتى به مقامات مربوطه

تاریخ به روز رسانی:
1394/08/18
تعداد بازدید:
1677
كليه حقوق اين وب سايت متعلق به دانشگاه خواجه نصير الدين طوسي ميباشد.